Bu Blogda Ara

Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Haziran 2010 Cuma

!..Uğur Böceği..!

çocukluğumdan beri binlerce uğur böceği parmağımdan uçtu,
hepsinde de dileğim hep aynı oldu;
''uç uç böceğim, bana mutluluk getir''
bukadar büyük bir yükü
o küçücük yuvarlak kırmızı sırtından istemek
hayvanlıktı.



PuCCa'nın blogundan alınmıştır..

8 Haziran 2010 Salı

Aşk Büyüsü..!

Büyü ve fal konusunda mantığım "olmaz öyle şey lan" diyor duygularım ise "ya gerçekse" türü şeyler söylüyor... Çevremde olan şeyleri gördükçe de -ya gerçekse- dürtüm beni zorluyor.
Üniversiteden bir arkadaşım bulunduğu şehrin belediyesinin basın halkla ilişkilerinde çalışıyordu ve kaymakamına sırılsıklam aşıktı... Adam evli, 2 tane de çocuğu var, gitti bu hanım kızım internetten bir medyum buldu, 300 ytl bastırıp kaymakamı kendine aşık etme büyüsü yaptırdı(!) Medyum amca 7 gün içinde adamın buna aşık olacağına garanti vermiş, cidden de öyle oldu, 7 gün sonra aşkını itiraf etti ve 3 ay içinde de karısından boşandı.. Laf söz çıkmasın diye de evliliklerini ertelediler. Ama bu hanım kızım nasılsa bu adam bana körkütük aşık diye bu kaymakamın kardeşiyle yatıp kalkmaya başladı, herşey çok güzel gidiyordu kız için; bi yanda kaymakam, bi yanda kardeşi, adam buna körkütük aşık falan fıstık derken; herif bunu bi basıyo kendi kardeşiyle, kardeşini döve döve hastanelik ediyor bizim kıza dokunmuyor bile!
Kıza hala aşık olduğunu söylüyormuş şimdi; ama senle evlenemem diyormuş, böyle birşeyi ben sindirsem de insanları karşıma alamam diyormuş, ama aşkından da hergün ağlaya sızlaya bana bunu neden yaptın diye içip içip duruyormuş...
Kızda tabi kaykamakamla evlenmek istiyor, gitti o büyüyü yapan medyum amcayı yine aramış olayı anlatmış. Amca bey de demiş ki " Sen çok kötü bir kızsın hem yuvayı bozdun hem aileyi dağıttın, bu büyüyü yaparım sana ama 5 milyarını alırım" demiş. Kız da bankadan kredi çekip vermiş adama... 7 gün içinde kaymakam "benle evlenirmisin" diye kızın kapasında belirivermiş...
İnansam mı inanmasam mı bilemedim, belki herşey tesadüftü ne bileyim ama ben böyle bişey yaptıracak olsam sevdiğim adama yaptırmazdım. Kendimi biliyorum 4 gün sonra trip atardım "xxx de sana büyü yapmış olsaydı onun koynunda olurdun şimdi" diye çocuğa da kendime de hayatı zindan ederdim. O ne öyle hem fahişe alır gibi, sevdiceğin sana yar olsun diye para ödemek, hiç bana göre değil bu işler.. Salağım malağım ama o kadarda değil....
Yaptıracak olsam ama çook zengin birinin bana aşık olması için yaptırırdım(bizim kanalın sahibi gibi) herifle evlendikten 4 gün sonra boşanıp donuna kadar soyardım.. Sonra 5 milyar mı verirdim gene o medyuma "ayarla lan bana Losttaki Sawyer'e" derdim.. Alışveriş merkezlerinde, sokakta ona çantamı taşıtıp egomu yükseltirdim. Evde de rakı sofrası kurdurup masanın üstünde deri kiloduyla dans ettirirdim, günümü gün ederdim.. Ondan sıkıldıktan sonra gene giderdim medyuma bastırırdım parayı istediğim ünlü adamı deri donla karşımda striptiz yaptırırdım.. Hatta işi abartıp 2 milyar daha fazla verip Bush'u kendime yapardım, binerdim dünyanın tepesine, Bu işin kaymağından yararlanırdım :)


Yukarıdaki yazı blog dünyasının fenomenlerinden PuCCa'nın blogundan alınmıştır.. :)

Gibiyim..!

Seninle ilk tanıştığımızda iyiliğine inanamayan biriydim
Seninle ayrıldığımızda kötülüğüne…
Şimdi seninle hiç tanışmıyor gibiyiz
Ve ben tanıştığımıza inanamıyor gibiyim…...



Yukarıdaki yazı blog dünyasının fenomenlerinden PuCCa'nın blogundan alınmıştır.. :)

Ayna..!

Bir son bahar sabahıydı
İçi acıyan, canı yanan yaşlı kadın aynanın karşısına geçti
Sihirli bir ayna
Sihirsiz bir kadın..
Saçma bir konuşma"Ayna ayna söyle bana var mı benden güzel başka"
Ayna akıllı ve kurnaz
Ayna çirkin bir alaycı hokkabaz
"Olmaz mı efendim, sizden herkes güzel bunu bilin"
Yaşlı kadın yıkıldı
Aynayı kırsa çirkinliği bitecek
Aynayı kırsa kimsesiz ölecek
Bir daha yüceltti aynayı
Bir daha ve bir daha
Git gide yaşlanıyordu cadı
Umurunda değildi pamuk prensesi yedi kazma cücesi
Çirkindi, yaşlıydı hiç bir prensin eline eli değmemişti
Yataklara düştü
Ve yıllar yıllar geçti
Artık aynanın sihrine inanmaz olmuştu çirkin cadı
Aynayla konuşmaz oldu
Ayna yanaştı sokuldu yaramaz bir çocuk gibi fısıltıyla sordu
"Eyy kraliçem yoktu güzeli sizden, ama bunu bilseydiniz bakmazdınız bana kibrinizden"...

Yukarıdaki yazı blog dünyasının fenomenlerinden PuCCa'nın blogundan alınmıştır.. :)